kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Yo.

Kategori: Allmänt

Att jag skulle fixa en blogg trodde jag aldrig. Jag brukar alltid annars vara bruden som läser alla andras, och har aldrig riktigt orkat kirra en. Nu är det iallafall gjort och jag bestämde mig för det för ca 2 minuter sedan. Fort gick det! Jag tror detta beror på att jag just nu har en ständig känsla av att jag vill börja göra något nytt. Tänka på annat, och främst på mig själv. Nya kapitel i mitt liv tack!
Vad jag kommer skriva om här vet jag inte ens själv, mest massa crap antagligen. Det återstår att se.

I morgon är det nyår = årets partykväll. Är sjukt taggad! Först blir det trerätters med några vänner, sen blir det att glida vidare till en fet fest. Vid tolvslaget blir det troligtvis att halka ner på stan och frysa arslet av sig.
Men kul kommer det bli! All in fo sho'!

A little bit of me.

Kommentera inlägget här: