kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Torrox, España

Kategori: Allmänt

Vi kliver ut ur flygplatsen i Málaga och... BAM! - en käftsmäll av värme blir välkomnandet. En positivt laddad smäll alltså. Efter ca 1 timmes resa till vår by Torrox var vi framme vid huset. Ac:n fick gå på det kyligaste som det gick och vi kunde pusta ut. We made it! Därefter blev det käk och serveza på torget, något vi kände att vi nog skulle kunna leva med en vecka ;)

Det gjorde vi också. Varje dag bestod av stekning i solen, badande och massa god mat och dryck. Dagarna kändes långa och man behövde inte tänka på någonting. I vattnet var det ca 25 grader så där kunde man ligga hur länge som helst, eftersom det nästan var för varmt för att sola. En dag var det sjukt höga vågor! Höll fan på att dö när en våg spolade upp mig på land som en flodhäst. Måste varit en vacker syn. Två dagar av semestern kände vi för att vara typiska semestersvenskar. På onsdagen drog vi över till grannstaden Nerja där vi gick runt i små butiker och på marknader. Vi checkade in europas balkong och käkade mat och glass. Very nice! På fredagen åkte vi buss till málaga där vi hann gå i två feta köpcentrum innan det var dags att dra hem igen. Så jävla stort! Vi hittade inte ens själva "staden". Men shoppade gjorde vi iaf! Aldrig fel. På lördagen drog vi ner till stranden en snabbis för ett sista stek. Sen åkte vi till málaga och gick i köpcentrum igen och därefter till flygplatsen runt elva på kvällen. Flyget skulle gå 06.30 så vi hade rätt mycket dötid om man säger så. Vi drack vin och somnade på marmorgolv med ac upp i arslet. Haha! Sjukt obekvämt men hem kom vi tillslut!

Summerar resan som: Sjukt jävla underbar.

På flyyyget

walk in tha hood

nyktert

torrox costa

sjuka vågor (en sån jag nästan dog av)

chill i skuggan

glad brud

jävligt misslyckad hopp-bild

schteeek

anton, full och stekig i sin t-shirt

champaaaange

drunk-anton

drunk-anna

favvo haket

vi såg i syne

haha nykteeert

på flygplatsen

I'LL BE BACK SOON TORROX! SO WATCH OUT.