kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

En nypa socker.

Kategori: Allmänt

Lördagen var crazy och sjukt rolig!
Vin, singstar, skratt, chips, snöstorm, kyla, shots, dans, cigg, efterfestletande, pommes, räksallad, röda lår är några ord som beskriver kvällen rätt bra.

Idag är det söndag. Jag fick ett ryck och bestämde mig för att baka cupcakes. Dem blev super! Hade på massa gulligt strössel och det blev sjukt mycket frosting på dem. En jävla sockerchock med andra ord! Men gott.

För övrigt så hatar jag snön och är avis på min mamma som är i solen. Men jag har ju katterna iaf. Alla tre är mina lovers, mina sambos, mina kärlekar. Just nu är dem mitt allt! Dem bryr sig om mig och tycker om mig för den jag är. Tänk om det kunde finnas någon karl som också kunde göra det...


Bjussar på en överdriven pose-bild på BÄSTASTE Källén och mig. <3

KOMMENTARER:

  • Källén säger:
    2010-03-02 | 23:57:33

    Älskar bilden ;)

Kommentera inlägget här: