kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Soldiers.

Kategori: Allmänt

Under denna helg har en viss fråga härjat i min hjärna - vad är det med mig och soldater?
Jag vet att jag alltid har haft någon slags förkärlek till dessa män, och jag kan aldrig riktigt släppa det. Vet inte om det handlar om denna "trygghet" som finns runt om dem, de bär vapen och kan skydda en i alla lägen. Eller är det deras disiplin och uppfostran som lockar? Allt spelar väl in på något vis, men det jag tror lockar mest är deras uniformer. Fyfan! Det finns inget snyggare än en snubbe i uniform, för och inte tala om mariner... M-M-M!
Måste åka ner till Karlskrona snart där min kompis bor, det är ju där de håller till ;) 
Hur allt detta kommer sig antar jag är ifrån alla dessa krigsfilmer(som jag älskar)med snygga hunkar i som man typ skulle dö för. En till bidragande effekt är nog också från när jag var på öppet hus på P10 när min broe gjorde lumpen, då var jag fast. Ärtsoppan som man fick provsmaka där smakade så mycket godare än vad den annars gör, troligtvis för att jag hade den bästa utsikten man kunde tänka sig(man äter ju med ögonen). Snygga killar kryllade överallt och jag bestämde mig då för att jag SKA ha en soldat någongång i livet. Ännu har han inte dykt upp dock, men jag hoppas...

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2010-01-31 | 22:59:09

    Haha, ja P10 ojojoj. haha minns du hur fast jag var? och den killen var inte ens snygg :D

  • Maja säger:
    2010-03-22 | 00:34:03
    Bloggadress: http://savic.blogg.se/

    Mmmyum. Har dock upptäckt efter att ha träffat en hel del av dem att många soldater är hopplöst korkade :<

  • Anonym säger:
    2010-03-22 | 00:38:06
    Bloggadress: http://kondans.blogg.se/

    haha attans då. Alltid ska det vara något. Men deras uniformer är fan to die for..

Kommentera inlägget här: