kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Här stannar jag kvar

Kategori: Allmänt


Sommaren går så fruktansvärt jävla fort och jag hinner fan inte med. Det jag gör om dagarna är jobbar, jobbar och jobbar. Efter jobbet är jag oftast dödstrött, men fan vad jag har badat denna sommar! Längesen jag badat så mycket. Kanske beror på denna värme Gud gav oss, vilket jag är glad över. Även fast jag dör av svett vid värmerierna at work.

Jobbet går iallafall bra! Har börjat halv sju på morgonen i snart tre veckor och gjort räkmackor i köket. Börjar bli skapligt trött på dem där mackorna eftersom det blir runt 40st varje dag... men det är CASH! ;) Sen har jag kört mitt eget race i restaurangen och designat nya skyltar av olika slag. Vad som helst som är gammalt, fult, utslitet, otydligt m.m har jag kastat mig på och gjort om till det bättre och snyggare. Sjukt kul. Så mer tid spenderas vid datorn på jobbet nu än att vara trevlig mot kunder ;) fint det. Tur att det bara är typ 3 pers som äter nu.

Jag kommer jobba fram till v.34 vilket innebär en veckas semester innan skolan börjar. EN! Därför är jag sjukt sugen på att hitta på något jävligt roligt. Typ dra till huset i españa. Vore inte wrong! Måste bara övertala mami... hihi.





Ha en soft tisdag girls and boys!

 

KOMMENTARER:

  • Emilia säger:
    2010-07-20 | 18:22:41

    Viva España!

  • Louise säger:
    2010-07-21 | 12:55:01
    Bloggadress: http://storytellin.blogg.se/

    Synd att det är veckan innan jag flyttar - måste packa som en tok och umgås med mamma och pappa. :/

Kommentera inlägget här: