kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Kräftis

Kategori: Allmänt


Yo bloggeeeeen!

I fredags var det dags för en sen kräftskiva i Pellens föräldrars fina hus. Det var superkul! Jag and a hole lot of girls samlades där och snaskade kräftor, drack vin, snacka skit och garva. Måste ge en eloge till värdinnan - maten var tokgrym! Tack Pellen. När småtimmarna kom var det några girls som åkte hem. Men jag, Källén, Jenny och ellen förstås stannade kvar för en hederlig sleepover! Men inte fan blev det mycket sleep. Vi satt uppe till fem och snackade (ok, malin däckade x-antal gånger) och sen när vi skulle sova började ellen berätta spökisar!!! INTE OK när man är mitt ute på landet med tjock skog utanför fönstret. Jag och malin blev så jävla rädda att vi gick in och skulle sova med dem istället för själva i vårat läskiga gästrum. Så där ligger vi, alla fyra och typ dör av garv då vi var tokigt övertrötta. For all the boys out there: Vi hade kuddkrig i sovkläderna. Dock var det nog inte av den "sexiga" sorten då vi höll på att döda varandra, haha! Vi djurade verkligen. Och var fulla. Ellen ramla tillochmed ur sängen så fan, jag tror inte ni missade något. Klockan hann bli sju på morgonen då vi somna. Upp gick vi klockan tio! Fint det.

Det blev iallafall en väldigt lyckad kräftis! Har så kul med dessa brudar :)


Some crazy pics:
















HAHA!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: