kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Mesta bo

Kategori: Allmänt


En liten update:

Igår flyttade jag (och fjanton) in i Mamis hus. Vi ska crasha här i en månad och vara kattvakter, eftersom dem fick krupp av att bo i min etta sist. Mami den jäkeln har dragit till spanien för en chill semester - i en MÅNAD! Skapligt avis man är. Fast att bo i hus ett tag är ju iofs inte helt fel det heller. Jag har redan beslagtagit tvättmaskinen hårt, samlade verkligen på tvätt hemma för att jag skulle hit. Diskmaskinen är inte helt underskattad den heller! För att inte tala om BILEN. Fyfäään vad skönt det kommer bli att ha bil. Men det bästa av allt är att jag får vara med mina små missar som jag saknat så mycket :)

Jag tror jag kommer klara av att vara back in the house rätt fint. Särskilt när jag har den finaste pojken i världen vid min sida.


  


Nu står storhandling på schemat. Därefter plugg. Tenta på fredag >< iue!

 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: