kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Dreaming my life away

Kategori: Allmänt


Idag stod det tillämpningsövning - flytteknik på schemat! Sjukt kul :D Äntligen får man testa på lite praktiska övningar istället för att banka in olika teorier i hjärnan hela tiden. Vi fick träna på att lyfta, sätta upp, ställa upp, vända och flytta patienten (läs: varandra) till rullstol. Glidbrädan man använder var sjukt rolig att åka på! Nästa vecka ska vi få öva på att mata varandra och bädda sängar osv....roliiigt! Har märkt att jag lär mig mycket lättare av att utföra saker praktiskt. Allt känns mer äkta och verkligt, och jag gillar att använda kroppen. Antagligen därför jag dansar som en galning på fritiden! Snart uppträdande btw... Pirrigt! 

Här är lite pics från förra helgen då vi firade Matilda! Galet rolig kväll.









Kärlek till mina klassisar <3

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: