kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

RAW Comedy club

Kategori: Allmänt


Snart drar jag och babe upp till Estocolmo för att gå på Raw comedy club och skratta till Mange Betnér. Karln fyllde 23 barre för en vecka sen och detta blev min present till honom! Efter comedyn ska vi äta en fet middag på något flott ställe och sedan sova över på Crystal Plaza hotell :) Det bästa är att Raw och hotellet ligger på samma gata, Birger Jarlsgatan. Är man slö så är man ;)

På scenen ikväll står alltså huvudakten Magnus Betnér, sen kommer även Anders Johansson (från anders&måns) och sedan någon skotte vid namn Ro Cambell. SJUKT KUL SKARE BLI! :D Har aldrig gått på en riktig stand up förutom här i stan, så jag är jävligt taggad.

Något jag också är taggad för är frullebuffén på hotellet! Det är fan det bästa med att slagga över på hotell. Plus att man kan dricka alco och inte köra hem mitt i natten ;) I morgon blir det dessutom lite shopping i vår härliga huvudstad. Jag hoppas på SOL!!

Ha en trevlig helg nu people!






    


KOMMENTARER:

  • Amandish säger:
    2011-04-15 | 17:26:19
    Bloggadress: http://amandawho.blogg.se/

    Ni får hare fett götish nurå! Kommer bli asgreat och shopping oxå, avis! :P pussis<3

  • Ellen säger:
    2011-04-17 | 18:36:14
    Bloggadress: http://pellenb.blogg.se/

    Hoppas ni fick kul där uppe :D

Kommentera inlägget här: