kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Chiquitita

Kategori: Allmänt


Hej hej hej hej. LÄNGESEEEEEN!

Har haft fullt upp all the freakin' time all the freakin' sommarn så inte mycket tid har gått åt att blogga. Kanske handlade det om prioriteringar, vem vet. Flåt iaf :(

Jag har jobbat hela sommaren ända sen jag slutade skolan, så nu är jag skapligt sugen på ledighet! Dessutom har jag och anton flyttat! Hem till min lägenhet... haha. Det är tokigt trångt, men vi tjänar på det så sjukt mycket så det var nog ett jävla bra beslut. Vi får stå ut helt enkelt tillsvidare :) Billigt blire iaf!

En vecka har jag ledigt innan jag börjar skolan igen och vet ni vad jag ska göra då????? jo... jag ska åka till SPAIIIIIIIIIIIN! :D Hittade tokigt billiga biljetter så blir borta från den 18e till den 28e :D Och on top of that, så kommer PELLEN OCH JOHANNES ner en vecka också!!! :D:D:D:D:D Dem bokade alldeles nyss! Så nu ska dem också få njuta av underbara Torrox :) Det kommer bli sol, bad, mat, party osv osv för hela slanteeeeen!

Jag är sjukt peppad redan. IIIIIH!


LÄNGTAR!





KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: