kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Fyra jobb + heltidsstudier

Kategori: Allmänt

 

Jajjamen, så kommer det troligtvis se ut för mig framöver. Från att ha det rätt chill med ett extrajobb och skola så händer det här! Jag har nämnligen fått erbjudande att jobba på akuten på MSE som assistent de dagar det behövs och jag inte har något annat för mig. Blev väldigt glad då det känns ganska relaterat till mitt framtida yrke, och att få in en till fot på sjukan är ju aldrig fel! Så nu kommer jag jobba extra i köket, cafet OCH akuten. Sjukan kommer bli mitt andra hem. Inte nog med det ska jag nu även jobba som danslärare denna termin och ha 13 lektioner för nybörjare. Det ska bli väldigt kul samtidigt som jag är nervös eftersom jag aldrig varit ledare av något slag, men man kan ju alltid försöka ;) Den meriten kommer dessutom sitta finfint i cv:t känner jag på mig.

Samtidigt som alla dessa jobb så har jag ju faktiskt 100% heltidstudier att sköta, alltså ca 40h i veckan. Herreguuuuuuuuuuuuuud! Men jag har mig själv att skylla och jag har gett mig FAN på att jag ska klara allt ;) När väl lönerna kommer kommer jag bli så otroligt nöjd, och jag kanske dessutom inte behöver ta ut lika mycket studielån, vilket skulle lätta otroligt mycket på mitt hjärta.

Fullt upp för mig framöver då ser jag! Men jag gillart.





KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: