kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Mamma mia

Kategori: Allmänt


Hello there.

En ny vecka är här och i morgon är det dags för ny kursstart! Känns jävligt gött då den här kursen vi avslutade nyss var sjukt trälig. Hade knappt någonting med sjukvård att göra alls utan handlade i princip bara om att förstå var "kunskap" är. Däremot verkar denna nya kurs som heter Vårdandets grunder vara mycket mer intressant med praktiska prov och grejer :D Ska bli kul som sjutton!

Annars då: Mami den jäkeln ska åka till underbara Spanien i morgon...igen! Avis är bara förnamnet. I och med att hon ska dit för att sola och dricka sangrias så betyder det att jag måste flytta in i the house och passa kissemissarna. Ska bli så himla mysigt att få gosa sönder dem igen varje dag! Har saknat dem så. Dock känns det lite jobbigt att bo där ute eftersom det är en bit från stan, det är iskallt och man måste elda. Jag känner mig också begränsad som fän >< och jag verkligen hatar att hela tiden bo i en resväska. Har ingen safe spot om man säger så. Min lägenhet blir aldrig klar (men den ska bli), har massa grejer hos anton som nu måste flyttas till huset. Sen ska allt tillbaka. ÅÅHHHHH! Aja, bara att live with it. Har ju iaf karln med mig och mina katz, det är det viktigaste. Ett plus att det finns tvättmaskin och diskmaskin att använda flitigt, vilket ju är jävligt soft.

Vill önska min mami en underbar semester! Även Patrik och Jessica som också ska dundra ner en vecka :)


För mig blir det plugg, jobb, mys med katter, bussåkande och en jävla massa eldning ;)






Kommentera inlägget här: