kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Du är som en stjärna på himlen, nått man ser men aldrig når

Kategori: Allmänt


Kan härmed säga att Psykologi 1-30 kursen är avslutad! Känns så otroligt skönt. Ett stort jävla plus var ju att jag klarade mattetentan som jag trodde jag skulle torska på. Kanske finns det något litet mattesnille i mig ändå ;) Nu är jag ledig i en vecka. SKÖNT! Hoppas på att få jobba lite för nästa måndag drar Syrra-programmet igång! OMG. Är sjukt nervös...nollning och grejer herreguuuuud. Så i veckan ska jag förbereda mig mentalt och kanske börja läsa lite litteratur. Är tokigt taggad!

Helgen spenderades med nära och kära! I fredags blev det käk hos mami och gos med mina baby-kissar. Därefter blev det firande av att Bree kommit hem med utgång på filial. Amanda var också hemma, så det kunde inte bli bättre! I lördags blev det sylvia kväll med pellen och amanda som slutade på filial, vilket det ALLTID gör när man hänger med den sistnämda. Härlig helg :)


 







KOMMENTARER:

  • Ellen säger:
    2011-01-19 | 14:28:33
    Bloggadress: http://pellenb.blogg.se/

    Kondan är bäst, ingen protest :D snaaaaart är du Nolla :D hiihihi

Kommentera inlägget här: