kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Lördag 22/1

Kategori: Allmänt


Helgen bjöd på massa skojigheter! Fredagen blev en chill-kväll som spenderades på Sylvia med gott sällskap :) Lördagen blev det andra bullar! Då blev det ferre och utgång med mina söta girls som jag saknat så! Vi hinkade asti, drinkar och vin hemma hos mille samtidigt som vi kikade handboll, snacka skit och spelade förfest-spel. Mys! Därefter hamnade vi på Harrys där vi sheaka loss rejält! Välbehövligt :)











Pose-anton

Hitler och jag


Nu har jag börjat på Sjuksköterskeprogrammet! Började igår och var så.jävla.nervös. Men allt gick hur fint som helst och på kvällen var det välkomstfest på Royal Oak och därefter Harrys. Skit kul! :D Vi gjorde namnlekar och delade upp oss i grupper för att genomföra något som heter Plåsterjakten. Det går ut på att man ska göra en massa sjuka uppdrag och få plåster på sitt väldigt snygga, vita nollnings-band som man har på huvet. Min grupp är typ bäst. Vi tog hur många som helst(jag har redan fem) redan igår och vi har en vecka på oss ;) Det verkar som det går väldigt många härliga och roliga töser i min klass så mina kommande år kan nog inte bli mer en super! I morgon har vi krogrunda. Då ska jag INTE glömma kameran ;)


Hörs!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: