kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Surfers paradise

Kategori: Allmänt


Tentan är äntligen skriven och den var som jag precis som jag anade - SKITSVÅR! Men nu kan jag bara vänta och hoppas på det bästa. Nu har jag iallafall sommarlov!!! :D Så sjukt jävla skönt. Äntligen kan jag också få njuta av det fina vädret och leva lite.

Har lite bilder ifrån förra helgen när vi härjade runt på Öland! Kan härmed säga att jag diggar den där ön skarpt, det var så himla fint!! Var där när jag var ca 1 år och kommer inte ihåg ett smack förstås, så det var nice att få se hur det såg ut. Det blev lite som en utlandssemester, det var superduper varmt och strålande sol alla dagar och vi plaskade i havet. Upplevelsen av att sova och bo i husvagn var inte så farlig som jag trodde, det var tamefan mysigt ^^ På dagarna var vi som sagt vid havet och Anton testade på att surfa medan jag bara låg och stekte sönder mig (inte bra) och hängde med Jojjes hund Doris. På kvällarna blev det party med surfar-gänget vilket var skit kul! Det enda negativa var nog alla jävla myggjävlelshelvettena. Har nog aldrig blivit så myggbiten som jag blev där. Det var så mycket mygg att man ANDADES in dem. INTE OK.

Det var riktigt skönt med en mini-semester iallafall, och jag åker lätt tillbaka dit närsom.



















Kommentera inlägget här: