kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Put on your dancing shoes

Kategori: Allmänt


En sentimental helg stundar. Jag har min allra sista uppvisning i dansstudio Mondial i morgon. KÄNNS HELT SJUKT?! Anledningen till att vår dansstudio avlslutas är för att min lärarinna går i pension och flyttar tillbaka till Riga. Kommer sakna Ermine och dansen så otroligt mycket. Är mer eller mindre uppväxt i danssalen då jag började för ca 13 år sedan, så det har betytt väldigt mycket för mig!

Så, i morgon har vi vår avslutning med ett litet uppträdande i danssalen. Skönt att vara på hemma plan :) Sedan på kvällen bjuder vi ut våran fina lärare och hennes man på middag! Kommer bli jobbigt att säga hejdå, men som allt annat har även detta ett slut.

Det kommer bli svårt att hitta en sådan bra danscrew som jag hade med bästa läraren och bästa danstjejer, men jag ska försöka! Tar sikte på att försöka hitta någon grupp till hösten. Lutar åt modern/jazz dans :) Ska försöka få med några brudar från dansgänget också ;)

Under sommaren kommer det nog mest bli löpning för min del! Försöker få några kvällar i veckan redan nu till det och det har gått ganska bra! Jag blir mycket piggare och känner verkligen att det ger något. Vågar inte köpa ngt gymkort eller något under sommaren eftersom jag kommer jobba lite hursomhelst.

Dansstudio Mondial-tiden kommer jag iallafall alltid minnas eftersom det är = min uppväxt. Är glad över att Malin drog med mig dit när vi var kids :)




<3

Kommentera inlägget här: