kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Buffar, kullerbyttor och sparkar

Kategori: Allmänt

Rörelser i magen började jag känna redan ca v.20. De första buffarna jag kände var faktiskt på stranden i Barcelona när jag solade med mina vänner. Känslan är sjukt konstig och väldigt svår att förklara, men på något sätt känns det bra! De senaste veckorna har jag känt rörelser dagligen olika tider på dygnet. Hitills rör den sig mest när jag: solar, åker bil, har datorn på magen, dricker eller äter, när jag ska sova och när jag vaknar. Under resten av min vakna tid antar jag att den vaggas till sömn. Den senaste veckan går det att se och känna sparkar utanpå magen när jag ligger i sängen och vilar. Ännu går det inte att urskilja om det är en fot, ett knä eller ett huvud vi känner genom magen. 
Kommentera inlägget här: