kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Mini Anna

Kategori: Allmänt

Lisa är ju verkligen slående lik Anton. Hon är nästan en kopia av honom och det har hon varit sedan hon föddes. Men! För ett tag sedan kom jag över lite bilder på mig från när jag var runt Lisas ålder, och jag kunde faktiskt konstatera att hon faktiskt är liiite lik mig också 😜 Inte alls i närheten samma likhet som med Anton, men vissa uttryck, kinderna och leendet tycker jag är lite likt. Vad tycker ni? 👶🏼 
Härlig outfit och frippa pappa hade 😂

KOMMENTARER:

  • jessi säger:
    2016-02-24 | 15:15:20
    Bloggadress: http://nouw.com/jessichristina

    Va söta ni var!

    Svar: Tack 😄💕
    Anna Hagberg

  • Amanda säger:
    2016-02-25 | 16:05:14

    Tycker verkligen Lisa är lik dig när man ser dessa kort ju 😍. Lika söta båda två💕. Ljuva 80-tal/90-tal by the way 😜

    Svar: Ja lite iallafall! 😄 hahahah eller hur 😂 så himla fräsiga kläder!
    Anna Hagberg

  • Pellen säger:
    2016-02-25 | 22:17:04

    Hihihiiii 😍😍 Alltså Marie!!!!! 😁😁 Vilken puma! Och din padre 😆
    Ja Lisa är absolut lik dig ❤

Kommentera inlägget här: