kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Throwback

Kategori: Allmänt

Kollade igenom mina bilder på datorn häromdagen, så kul att kolla igenom ibland och minnas tillbaka. Här får ni se ett litet ihop-plock på random bilder från 2010 fram till nu :)
 
Älskade dansen som jag saknar så mycket <3 
Något firande hos mig. 
Torrox costa <3
Malaga med bästa Pellen <3 
Grabbhäng. 
Party!
Doris <3
På skidor i Romme.
Metodövningar på MDH.
Extrapass på AVA med morsan.
En vanlig dag i skolan med favvoläraren.
En daglig titt på bästa Amandas tänder efter lunch ifall något gott fastnat. 
Opererade lite på praktiken på C-op.
Saknade Gonzo <3
Anton på TomTits.
Grönalund.
Sol på Öland. 
Ko-safari.
Poolparty.
Sol på Skinnartorp.
Mora <3
Coola grabs.
Klev ombord på Titanic. 
Muchachas!
Grekisk afton.
Johannes och jag?
Fynd från Liseberg. (Maraboun alltså) 
Brudar i Spanien <3
Övernattning under sista praktiken på Kullbergska.
Bästa Elin! <3
Tre glada sjuksköterskor tar examen!
Semester på Gran Canaria. 
Saknade lilla Tess <3
Utbildningsdag på MSE!
Vårruset '14 
Bästa Malin och Louise med saknade och älskade Ermine i Riga <3 
Fina svärmor fyller 60 i Spanien!
Himla trevlig utsikt.
Svärmor & svärfar
Jojje & Jenny
:*
Finaste Ellen <3
Buckingham Palace och jag.
London med Mami <3 
En vanlig dag på jobbet.
På väg till Trysil med dessa tokar!
Kl. 11.00 hutten!
Det största som hänt <3
Fina babes i Barcelona.
Elin och jag i Köpenhamn. 
Firande av någotslag. 
Köpte vår nuvarande lägenhet.
Anton på Kreta.
Blev rund om magen.
Denna underbara lilla person kom till världen <3 
Älskade Lisan <3 
 

KOMMENTARER:

  • Pellen säger:
    2016-12-14 | 16:20:44
    Bloggadress: http://pellenb.se

    Tant-varning när man sitter på ett hotellrum i Bangkok och snyftar för alla fina bilder? Nej, jag tar den.. Det är ju ändå Väldigt fina bilder 😘😘 Längtar sååååå myclet tills vi bor närmare!!!

Kommentera inlägget här: