kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Fredag 19/2

Kategori: Allmänt

Kursavslut idag. Härligt härligt! Hade även en slutredovisning inför ca 80pers...riktigt scary men jag sprang inte av scenen iaf! *stolt*
Här hemma i lyan flyter det på bra. Katterna har börjat stadga sig och beter sig som om de alltid bott här. Moses, yngsta killen börjar dock bli lite rastlös tror jag. Han gör en massa bus på natten p.g.a tristess, tillexempel så har han ut hela vattenskålen så hela köket är blött när man ska koka kaffe på morgonen. Inte okej! ><
Själv har jag fått större framgång i köket faktiskt... Lagar riktig mat varje dag nästan! Och det blir tammefan gott också för den delen. Sedan har jag tillochmed börjat baka. I veckan fick jag ett ryck och bakade ett lass kanelbullar(stora) med kardemumma i. Med doften av nybakta bullar i hela lägenheten kände jag att jag höll på att bli en riktig husmor. Dock så är det ju inte så schysst som man kan tro, då jag varken har någon man eller barn. Men husmor till sig själv, det är soft det med!

Jag kommer nog överleva trots allt.



Kattkvinnan her self.

KOMMENTARER:

  • jessi säger:
    2010-02-20 | 09:30:01
    Bloggadress: http://jessiisplace.blogspot.com

    spara gärna några kanelbullar till mig och paki ;P

  • Anonym säger:
    2010-02-20 | 12:04:56

    I will! :)

Kommentera inlägget här: