kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Min midsommar

Kategori: Allmänt


Helgen var bara för jävla bra. Min midsommar på landet kunde inte bli mycket bättre, jag hade väldigt roligt. Det bästa var nog att jag firade med min kompis Malin som jag växte upp med därute. Även fast vi längre inte bor i samma stad vet jag att vi alltid kommer hänga ihop. Jag kommer aldrig släppa den tjejen. På kvällen drog vi in till stan och festade hemma hos Jakob med alla boys. Dem där killarna har man aldrig tråkigt med, fan vad kul vi hade! Festandet höll på till halvfem då solen kom upp igen. Så. jävla. härligt.



Förklaring i bilder:










Kvällen:









Före

Efter



What ever kork.



Tack, mina vänner.

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2010-06-28 | 16:54:30

    jag kommer aldrig släppa dig heller!

Kommentera inlägget här: