kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Välsvarvad

Kategori: Allmänt


Idag har jag dansat i sumpansslott. Jag bestämde att tillängna varje rörelse till min mamma :) Just för att det är morsdag och för att hon var en av dem få som fick kolla och titta på mig. När jag vaknade i morse var dock inte hälsan på topp. Jag mådde verkligen skit... tokförkyld, rethosta, klibbiga ögon (fräscht) och lite feber. Till råga på allt var jag ju såklart lite bakis också! Verkligen ingen bra dag för en dansuppvisning. Trodde verkligen jag skulle avlida där på slottet ett tag. Men jag tog mig i kragen klarade av det iallafall som tur var. 

Gårdagen blev rolig som tusan! God mat hos britta med trevliga människor, därefter raw en snabbis. Raw har blivit en spök-krog. INGEN själ fanns där förutom dj:n och bartendern, på en lönehelg. Vad har hänt? Iallafall så drog vi istället till nybron och härjade loss tills klockan blev alldeles för mycket.

Just ja! Fick en tokrolig komplimang i helgen som jag sent kommer glömma:
 "Du är så välsvarvad"


HAHA! aldrig hört den förut. Dödskul.

 


Och Mami, du är verkligen bäst! Älskar dig <3


Congrats på morsansdag!

 

 

Kommentera inlägget här: