kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Det är mycket nu.

Kategori: Allmänt


Det känns inte som om jag hänger med riktigt i svängarna, det är mycket nu. Nästa vecka vankas det tenta i personlighetspsykologi. Jag känner mig inte redo. Jag vet inte ens om jag lär mig något av alla perspektiv och teorier jag sitter och läser om hela dagarna. Men något jag lär mig om däremot är om jag själv. Varför jag blev som jag blev och varför jag är som jag är som person. Jag börjar hitta länkar. "Aha" upplevelser uppstår. Så något vinner jag väl utav detta läsande! Samtidigt som allt detta pluggande pågår så har jag ett uppträdande med dansen nu i helgen. Jag känner mig stressad eftersom sista repet är i morgon och allt sitter inte. Hatar när jag inte känner mig säker på något jag borde vara säker på. Dessutom kommer mami hem på torsdag, thank god for that, MEN det betyder att man måste flytta hem alla grejer igen och allt kommer bli en jävla röra. Hatar röra. Jag måste göra om mitt kök också, för nu har jag sparat cash! Och det måste ske inom en snar framtid, annars blir det aldrig gjort. Kaffetapeten ska RYKA. Inte nog med plugg, dans och köksprojekt så måste man ju jobba också när det behövs. Snart är det dags för klockmiddag på sjukan - igen. Dessutom fick jag brev från Posten angående julkortsjobb som jag måste fylla i. Det blir en tuff jul med jobb på dagen i restaurangen och sedan vidare till Posten hela kvällen. När ska jag handla julklappar? INTE NOG MED DET! I måndags frågade min danslärare om jag skulle vilja jobba som danslärare till våren och leda en egen grupp. Hon sa att jag är redo för det - men är jag? Kommer jag hinna med allt? Frågan är ju vad jag egentligen kommer göra till våren? Plugga? Jobba? Min hjärna är i kaos. Som sagt, det är mucho nu.

Men nog med klagandet(skäms), för i morgon får jag äntligen träffa mina bruds som jag saknat så mycket! Det blir party, det är en sak som är säker. Jag ska tamefan släppa ALLT, bara för en kväll. I need it.


Puss

KOMMENTARER:

  • emmi säger:
    2010-10-27 | 19:37:35

    Håll ut Anna, du kommer fixat! det vet jag, du är så duktig :) En sak i taget bara och sen löser sig allt! Pyss

  • Änni säger:
    2010-10-28 | 09:16:58
    Bloggadress: http://kondans.blogg.se/

    Tack sweetie! Vad söt du är :) jag ska göra mitt bästa ^^ Kom hem snart igen! Pusss

  • Ellen säger:
    2010-10-28 | 19:30:23
    Bloggadress: http://pellenb.blogg.se/

    Babe, du klarar det, du är bäst! :D Det vet du!!! saknar dig min gummiis!

  • Emilia säger:
    2010-10-28 | 21:35:27
    Bloggadress: http://emiliaannaviola.blogg.se/

    Tack för igår gumman! Och du, klart du fixar det. Nemas Problemas. Du kommer rocka.

Kommentera inlägget här: