kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Två listor

Kategori: Allmänt

Lisa gillar:

- Mjölk
- Gåstolen 
- Att bada
- Mat 
- Babblarna
- Musik/sång 
- Att bli buren och titta och känna på saker 
- Lampor 
- Att ligga på mage/sitta upp

Lisa ogillar: 

- Att sova själv 
- Att spännas fast i bilstolen
- Att ligga ner i vagnen 
- Att klä på sig 
- Att bli torkad runt munnen 
- Nappflaska 
- Solen 



15 saker ni kanske inte visste om mig + lite onödig fakta: 

- Jag har dansat balett från jag var 11 år tills jag var 23 år. Dessa år gjorde att jag fick bra kroppskontroll, balans, hållning och grundstryka i kroppen (himla typiskt dock att det är en färskvara). Dansen gav mig även bättre självförtroende och vänner för livet. 💕

- Idag är jag medlem i Brasilianska dansföreningen i Eskilstuna där jag går på dansklasser då och då 💃🏼

- Innan jag läste till sjuksköterska pluggade jag Textdesign på Mdh ett år samt en kurs i psykologi. 

- Min favoritblommor är Liljor och Hortensia 🌸

- Jag har alltid älskat filmer och allt som har med filmvärlden att göra 📽

- Jag och Anton tittar i nuläget nästan varje kväll innan vi somnar på ett avsnitt av sitcomserien Seinfeld. 

- Mina favoritämnen i gymnasiet var naturvetenskap och historia. 🤓📚

- Min favorit"drink" är gin&tonic. 

- Jag älskar att resa och har en dröm om att ha varit i alla världsdelar innan jag trillar av pinn. 

- Jag tycker fjärilar är läskiga. 

- Jag är väldigt envis (vädur) även fast det kanske inte alltid märks.  

- Jag är intresserad av mode och smink 💄

- Jag saknar mina arbetskamrater väldigt mycket och själva jobbet (dock inte situationen på lanstinget som det ser ut just nu och har gjort en längre tid). 😷💉💊

- Jag älskar att baka 🍪 

- Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu när Lisa finns hos oss. Det går inte ens att beskriva med ord vilken lycka det är att få ett barn. ❤️

KOMMENTARER:

  • Pellen säger:
    2016-04-29 | 14:07:55

    Vilken rolig lista 😄 Din blogg är bara helt bäst! (Ja, jag är helt objektiv 😂)

    Svar: Haha tack gulle du! 😄😘
    Anna Hagberg

Kommentera inlägget här: