kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Pussa spegelbilden

Kategori: Allmänt

Ikväll gjorde Lisa något gulligt. Hon höll upp en spegel framför sig, började le och pussade sin spegelbild och sa "mmm", som hon brukar när hon pussar någon. Blev så varm i hela kroppen och fick en sådan stark önskan att hon alltid kommer vilja göra så mot sin spegelbild och sig själv. Det borde alla komma ihåg att göra ibland! I dagens läge är det så himla lätt att glömma/sluta älska sig själv med alla sjuka krav och ideal som finns. För unga tjejer är kraven ännu värre tragiskt nog, så har det ju sett ut nästan i alla tider och inte minst nu.

Jag kommer göra allt i min makt för att Lisa alltid ska vilja pussa sin spegelbild och älska sig själv precis som hon är. För mig är hon hela världen, och allt jag vill är att hon ska vara hela världen för sig själv när hon växer upp ❤️

KOMMENTARER:

  • Pellen säger:
    2016-10-02 | 14:01:44
    Bloggadress: http://pellenb.se

    Underbara Lisa och underbara Anna!! Du är en så fantastiskt fin människa Anna, Lisa kan skratta sig lycklig som har fått dig som mamma. Jag blir helt tår-ögd av hur fint du skriver! Jag håller helt med dig, det är en helt sjuk värld vi lever i om man tänker på det sättet.. Du gör helt rätt i att försöka göra allt i din makt. Så fint   <3

    Svar: Tack snälla underbara du! ❤️
    kondans.blogg.se

Kommentera inlägget här: