kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Graviditet nr 2 ♥️

Kategori: Allmänt

Idag gick jag in i v.33 med lillebror i magen. Kan ju lugnt konstatera att denna graviditet har gått så snabbt om man jämför med första. Men det är ju förmodligen inte så ovanligt när det redan finns ett barn som gör att tiden springer iväg.

Jag har mått bra under denna graviditet, precis som med Lisa. Hade den där fruktansvärda tröttheten i början av graviditeten och förmodar att det kommer tillbaka de sista veckorna. Känner att jag redan nu är otymplig och höggravid så det kändes mycket skönt att få gå på gravidledighet from denna vecka, då hinner jag förhoppningsvis med det som ska ordnas innan bf i lugn och ro ♥️

(null)
Den 17/5 tog jag ett graviditetstest som visade positivt. Anton var i Spanien då och fick reda på det några dagar senare. 

(null)
Sista jobbdagen på länge 💉💊

(null)

(null)

Det har hänt en hel del under tillväxtperioden mellan v.28-v.32 🤰🏼

Det är svårt att veta om Lisa förstår att vi ska få en till familjemedlem. Hon pratar ofta om lillebror och att hon ska hjälpa till att bära, byta blöja, leka i lekparken 😆 osv. Hennes namnförslag på bebisen har varit och är fortfarande Ulla 😜 Det blir spännande att se hur hon väl reagerar sen när han väl kommer till oss 😁 




KOMMENTARER:

  • Pellen säger:
    2018-11-22 | 07:30:21

    Så fin 💓 vi längtar!!

    Svar: ♥️
    kondans.blogg.se

  • Jessi säger:
    2018-11-25 | 09:11:37

    Ulla 🤣 Hon är ju så fin mot Alice så det kommer hon fixa galant 😘

    Svar: Ja jag hoppas det 😍♥️
    kondans.blogg.se

Kommentera inlägget här: