kondans

Mamma till Lisa & Lowe 💕

Påskhelgen

Kategori: Allmänt


Min påskhelg var väldigt mys och otroligt jävla lång! Mer helger som denna tack :) På fredagen blev det grillning med brudarna och därefter Hoffmaestro på lokomotivet, grymt! Resten av helgen var rätt lugnt med en sväng till nya IKEA och ännu mera grillning :) Sommaren kom så himla fort! Det tackar vi för.

Pluggeriet rullar på. Igår hade vi praktisk examination där vi skulle visa våra skills från metodövningarna. Det gick finfint och vi fick superbra beröm! Speciellt svårt var det inte för mig som bara skulle spela bajsnödig och vilja ha ett bäcken ;) haha. Snart är det däremot dags för den där fördömda dödstentan som verkar übersvår!!! Bara en vecka kvar nu så nu jävlar blir det till att plugga skiten ur mig. Sen en blire en kurs till, anatomi och fysiologi, innan vi går på sommarlov :D

På lördag har jag dansuppträdande också. SHIIIT! Är verkligen inte helt hundra den här gången så jag är faktiskt lite nervig. Efter det så blir det sommaruppehåll från dansen också. Måste verkligen hitta något att göra under tiden så jag inte blir en tjockis! Lutar åt friskiskort och långa powerwalks. Japp, så får det bli!



Kolla in mina fina glas och tallrikar jag fick av fjantons päron!


Och mina fina koppar jag fick av pellen :)





Puss!

Kommentera inlägget här: